2011年11月1日星期二

BII Picture

【Bii 新写真】


【我的新写真】
爱人 不累 
但是爱一个不爱你的人就真的很累

BII 就是我
被爱伤透心的我 已消失了
现在的我
重生

改变了我自己的生活 装扮
短短三个多月里 
现在才发觉 我改变了那么多

不知不觉你以离开我
四个月了
我依然好好的生活
而且活得比以前来的开心

不感觉孤单 因为有了朋友
不感觉寂寞 因为有了朋友
我爱你们

**************************
love is not tired
But Love SomeOne Nt Love You,U Wil Feel It tired

Bii Is me
Broken Heart BII Are Gone
Now This ARE New BII

I change My Dress
I Change MY Life
Just Use More Than Three MOnths
Now i just see it i rili change it

think back 
u are out of my world four months le
without you i still happy in mylife 
is also happy n enjoy it

I nt feel lonely anymore
bcx i got many friends beside me..
I Love You and thanks U all..

没有评论:

发表评论