2011年10月29日星期六

失眠

this feel day i cnnot sleep well
anywere thx my friends to chat vf me
dun noe me in this feel day
make me be panda le><

这几天都在失眠 讨厌 睡不到
好才 有好多好心的朋友陪我聊天哟
最近也不懂怎么了 ~
老是失眠 搞得我 黑眼圈都来了
变了熊猫 ....><

对了 我的新照 超喜欢的
my new picture 

我就是爱看你
i love to see u


单眼小妹 嘻嘻
one eye gurll xixi

觉得自己 在这三个月里 真的
改变了很多
想法 装扮 
很多东西都想开了 舒服很多了
嘻嘻

祝福我 下一个会更好<3

in this 3 months i feel it
rili can feel it
i being change many alrdy
feel better alrdy

good luck for me.. the next wil b good..~

没有评论:

发表评论